UKK


Täältä löydät usein kysyttyjä kysymyksiä

Jos jokin kysymys nousee meidän asiakaspalvelussa, se päivitetään tänne, jotta UKK olisi mahdollisimman hyödyllinen meille kaikille. Ja jos et löydä vastausta täältä, voit aina ottaa yhteyttä tai lähettää sähköpostia omenakauppa@omenablogi.fi

Miksei teillä ole puhelinnumeroa?

Puhelinpalvelu on suunnitteilla, mutta tällä hetkellä koemme tarpeellisemmaksi panostaa kunnolliseen sähköpostipalveluun sekä muihin viestikanaviin. Meidät löytää myös Facebook Messengerin kautta.

Onko meillä toimipistettä?

Haku paikanpäältä on mahdollista, mutta ensimmäiseksi me koemme tarpeellisemmaksi panostaa ensin sähköisiin jakelukanaviin, jotta voisimme palvella tehokkaasti mahdollisimman montaa ihmistä ympäri Suomea.

Voinko palauttaa teiltä ostamani tuotteen?

Voit. Sinulla on 14 vuorokautta aikaa tutustua tuotteeseen ja mahdollisesti muuttaa mieltäsi. Jos haluat palauttaa tuotteen, ota yhteyttä saadaksesi palautusohjeet. Maksat vain itse palautuksen kustannukset

Onko ostaminen turvallista?

Kyllä on täysin 100 prosenttisen turvallista.

Mitä hyötyä on tilistä?

Saat paljon etuja: esimerkiksi voit ladata tilauksesi kuitit ja tarkastella tilauksiasi oman tilisi kautta.